1 Naposledy upravil: v.chodura (2013-12-30 14:00:10)

Téma: Žádost o práva classic

Zdravím.

Takže jak bych začal. Chtěl bych tímto požádat o práva na serveru Classic. Je mi 19 let. Vystudoval jsem na SŠ informačních technologíí ve Frýdku-Místku. Momentálně studuji první semestr na VŠB fakultě stavební. Jsem přátelský člověk,rád poradím,rád pomůžu. Miluju tenis,ale zahraju si i ping-pong,badminton.

Umíte se rozhodovat jako admin?
Myslím si o sobě,že umím. Hlášení jsem sice neudělal na webu ani jedno,ale přes steam jsem už nahlásil Zelenáčovi. Hlášení přes web je pro mě docela zdlouhavé a otravné. Kdysi jsem to dělal na GS,nahlásil jsem asi 20 cheateru a pak mě vzali jako admina na public1. V té době byl myslím u nich jen jeden nebo dva. Tam jsem se práv vzdal sám kvůli školy. Další zkušenosti jako administrátor mám z portálu www.shifters.eu (asi dva roky),kde jsem byl Ligový admin a později Hlavní Ligový admin. Chovat se jako admin a vystupovat slušně jako admin umím a myslím,že kdybych neuměl,tak bych nemohl být Hlavním adminem na již zmiňovaném portálu.

Na soe hraju už nějakou dobu na serveru Classic. Popravdě amx se mi vypařila z hlavy,co jsem skončil na GS,ale určitě není problém se na to podívat a připomenout smile.
Nevím jestli vždycky platí pravidlo,že s upřímností nejdál dojdeš,ale popravdě si nemyslím,že by na Classicu byl potřeba další admin. Jsou tam často a jsou aktivní. Každopádně si myslím,že víc na škodu není.

Takže děkuji za vyjádření. Omlouvám se za případné chyby a přeji Hezký zbytek dne !
S pozdravem Venca

IP: 94.229.92.130
SteamID: STEAM_0:1:30888252

Thumbs up Thumbs down

2

Re: Žádost o práva classic

Podľa connectlogu hras u nas cca 3 mesiace cize aktivita v hre by bola, ale chyba aktivita na fore s hlasenim cheaterov aby sme vedeli ze ich dokazes odhalit, nadavky v chatlogu som nasiel asi 5 co som hladal cize tiez nic hrozne. Uvidime zatial co povedia ostatni.

3