1

Téma: Žádost o práva Gungame (případně Jailbreak)

Zdravím všechny, moje jméno je Milan B.  a rád bych působil na vašem serveru Gungame, popřípadě i na Jailbreaku jako administrátor. Studuji prvním rokem na gymnáziu v Českém Brodě, kde také žiji. Je mi 16 let, mám psa, kočku, akvarijní rybičky, morčata, králíky smile. Ve hře mě asi každý pozná pod nickem  MilmiZ. Na serveru Jailbreak působím již pár měsíců jako JailHunter. No nebudu toho tu tolik rozepisovat, protože mě tu asi každý zná  smile.

Proč žádám o admin práva na vašem serveru?
Na soe.cz serveru hraji už pěknou dobu cca 2-3 roky, nahlásil jsem nějáké ty nezbedníky a chtěl bych být soe co nejvíce prospěšný.
Co se týče serveru Gungame, tak tam se hrával dříve jako velmi aktivní hráč  a aktivitu nehodlám ani o chviličku zmenšit ! Když byl server zrušen, tak mi to bylo velice líto. Jelikož jsem chtěl, aby server běžel dále, založil jsem topic, kterým jsem chtěl docílit, aby hlas ostatních hráčů, kteří chtějí na gungame hrát, doputoval k adminům a aby admini pouvažovali nad tím, zda gungame dát zpět do provozu. A povedlo se a za to jsem hrozně rád.
A proč případně na jailbreaku?
Na tento server jsem se po zrušení gungamu doslova upnul, hraju tam skoro celý den, hlásil jsem pravidelně neřády, až se mi jednou dostalo sladké odměny v podobě JailHuntera (ANTI-Neřáda).
Co se týče Jailbreaku, myslím si, že adminů je dost,  ale jako hodně aktivní hráč bych se chtěl posunout dál a uvolnit tak místo dalšímu ANTI-Neřádovi.  Vím, že na jailbreaku je stop stav,  ale byl bych na jailbreaku jako admin určitě přínosem smile
Mé plusy :
-Vysoká aktivita
-Řekl bych, že znám dobře pravidla
-Mám steam
-Dobrá nálada
-Každý mě tu zná

Mé mínusy:
-Zkušenosti s amx nulové
-Občas se hádám s hráči, ale nevyhledávám spory

Tak to je snad vše a děkuji všem, kteří si udělali čas tenhle topic přečíst a těším se na případnou spolupráci smile A i když mojí žádost zamítnete, tak život půjde dál .