1

Téma: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Ahoj,poslední dobou po přeinstalaci CSka a nahrání originálního configu mi začal docela dost často vyskakovat problém ↑viz. nahoře↑ a 5sek. lag. Nevíte co s tím? Zkoušel jsem trošku přeházet config ale nepomohlo to.

Thumbs up Thumbs down

2

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Co si představuješ pod pojmem "přeházet config " ? smile rate apod. máš nastavené správně? smile

Thumbs up −1 Thumbs down

3 Naposledy upravil: peetnavratil (2013-11-04 18:54:04)

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Našel jsem tady nějaký podobný problém a vše zadal do konzole.
Když to zadám do konzole, tak se to ukládá na pořád nebo se vždy načte zase starý config?

Thumbs up Thumbs down

4

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

To záleží od toho, jestli máš u config.cfg (nebo userconfig, teď nevím) zaškrtlé "Jen pro čtení". Když to zaškrtlý nemáš a zadáš si raty do konzole v CS , uloží se ti to napořád.
Výhoda "jen pro čtení" je ale zase ta, že ti nějaký dejme tomu ruský server nezapíše do cfg reklamu a podobný blbosti.

Dokončené mapy: ka_35hp_winter , fun_aquapark_cz
Pravidla soe.cz,  STEAM_0:0:49400908

Thumbs up Thumbs down

5

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

to mi vyskakuje taky.... je to špatným připojením.... až bude běžet v pohodě net, nebude se tito zobrazovat

Second place is the first LOSER!

Thumbs up −1 Thumbs down

6 Naposledy upravil: peetnavratil (2013-11-04 19:32:58)

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Net mám v pohodě,jedu na pevnou a stabilita je 93.9% navíc mám UPC s UPDATEM 11mbps a DOWNLOADEM 8mbps.
Gravitr: Takže to mám hodit jen do toho,co není "read only" a bude to tam na pořád jo?:) btw: Hraju jen český servery a kdyžtak nějakou tu reklamu smažu,pokud to tam taky jde..

Nenapíšete mi sem někdo svůj rate apod?
Nebo nepošlete config,ať to alespoň vyzkouším?

Thumbs up Thumbs down

7

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

zkopiruj sem vsechny cfg soubory co najdes ve slozce cstrike/

bud je zkopiruj na pastebin.com nebo rovnou odesli na leteckaposta.cz

mrknem na to, ale pravdepodobne bych chybu videl ve spatnym nastaveni ratu a blbosti okolo

Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat! by Albert Einstein

8

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Okej okej;)  http://leteckaposta.cz/194416659
Mám tam jen config. User config tam ani není což nechápu..

Thumbs up Thumbs down

9

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Někde se tí ztrácí packety. Je to netem.

https://support.steampowered.com/kb_art … -QJLN-1999

Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve svém vlastním oku nepozoruješ?
Lukáš 6, 41

Thumbs up +1 Thumbs down

10

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Ok,jak to vyřešit? Zavolat na podporu nebo jak?

Thumbs up Thumbs down

11 Naposledy upravil: niemand (2013-11-04 19:46:32)

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Zkus jít nedřív podle bodů z odkazu, co jsem linkoval.

Pokud nevládneš američtinou, nepřeloží ti to google a ani nepochodíš s překladem na jiných stránkách, dej vědět. Vypíšu ti to v jazyce našeho kmene.

Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve svém vlastním oku nepozoruješ?
Lukáš 6, 41

Thumbs up Thumbs down

12

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Neboj,myslím že pár anglickejch soutěží a dobrejch umístění v republice stačí:)

Thumbs up Thumbs down

13

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Sice nevím, co mi tím chceš říct, ale počkám na výsledek pokusů z linkovaného odkazu.

Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve svém vlastním oku nepozoruješ?
Lukáš 6, 41

Thumbs up Thumbs down

14

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

•Your internet connection or the server's internet connection is having problems. (pochybuji,vše OK)
    •Your connection is overloaded, for example running a peer-to-peer filesharing application in the background. (také nic)
    •There are other computers on your local network using your internet connection. (mám pevné připojení,nic jiného       nemáme)
    •The server you are on has its network connection overloaded. (také blbost,vše vypínám)
    •You are running on a wireless connection with a poor or inconsistent signal. (máme pouze Wired)
    •You have a Virus or Trojan or Internet Worm infection that is generating traffic. (Také myslím že ne)
    •You are connected to the internet using a dial-up or other low-speed connection. (Máme UPC,nejrychlejší/Statistiky nahoře)
    •You have your rate or cl_updaterate or cl_cmdrate settings too fast for your internet connection. (Nevím jaké dát,zkoušel jsem 30 30 a rate 25000)

Thumbs up Thumbs down

15

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

You can help to identify and eliminate the source of your problem by:

   
•Shut down all unnecessary programs on your computer before playing. (Dělám vždycky i procesy)
   
•Disconnect all other computers in your household to see if they are causing the problem. (Jediné PC v baráku)
   
•Scan all computers on your home network for virus/trojan and spyware. Please see this guide for further instructions. (Žádné viry)
   
•If you are running on a wireless network, try connecting using a direct ethernet cable and see if the problem goes away.  (Wired)

•You will probably have to disable the "Wireless Zero Configuration" service while you are playing as well. (Wired)
   
•Safe rates for dial-up connections are typically around 3500-5000, while broadband connections should be able to safely run 30000 or better. You set this in your game console (~ typically) by entering: rate <value> (Mám rate 25000)
   
•The default cl_updaterate is 20, setting the value to a higher number increases the download demand on your connection. Set this in your console: cl_updaterate 20 (Dávám 30)
   
•The default cl_cmdrate is 30, setting the cale to a higher number increases the upload demoand on your internet connection.  Set this in your console: cl_cmdrate 30 (Dávám 30)

Thumbs up Thumbs down

16

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Dělá ti to i na jiných serverech?

Zkus si vyjet report pigu na cs.soe.cz po nějakou dobu (třeba hoďku). Jsou tam nějaké signifikantní výkyvy?

Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve svém vlastním oku nepozoruješ?
Lukáš 6, 41

Thumbs up Thumbs down

17

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

report pigu? pingu? teď jsem troška mimo.. Jedná se asi o nějakou zprávu,hlášení o stabilitě na serveru apod. co? To mám normálně zajít na server a jak to tam poznám? Netgraph?

Thumbs up Thumbs down

18

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Jasně, že pigu. My profíci tomu říkáme pig.
No dobře, neříkáme. Ani vlastně nejsem profík.
No a co? Tak jsem se přepsal. Co? Že by se ni to stávat nemělo? A co jako? A komu to cpeš, co? To čumíš na mě?
A nechceš třeb.. niemande? Uklidni se.. Co? Eh, já? Ehm, pardon..
Kde jsme to skončili? Jo, aha, ping.

př. řádek-> ping cs.soe.cz -t > c:\ping.txt

ano, ten texťák si na c:\ musíš vytvořit.
a nech to chvilku běžet.
Doufám, že do té doby se tu objeví někdo s relevantním odkazem a dá ti skutečnou radu..

Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve svém vlastním oku nepozoruješ?
Lukáš 6, 41

Thumbs up +1 Thumbs down

19

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

To nebyla buzerace^^ jen jsem nevěděl,jestli to je nějakej super název pro něco,co neznám:D
Ok,sleduju to.. Běží to..

Thumbs up Thumbs down

20

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Výsledek je nějaký takový ne?

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=8ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=7ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=8ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=10ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=7ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=9ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=8ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=7ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=8ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=9ms TTL=55

OdpovŘÔ od 88.86.107.57: bajty=32 źas=8ms TTL=55

Thumbs up Thumbs down

21

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

jo, tak nějak to má vypadat.
Hele, začínají mi docházet argumenty.
Všichni odkazují na problém s netem a i mně osobně to pomohlo.
Pak sem někam hrkni ten texťák s pingy.

Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve svém vlastním oku nepozoruješ?
Lukáš 6, 41

Thumbs up Thumbs down

22

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Statistika ping pro 88.86.107.57:

Pakety: Odeslan‚ = 1170, Pýijat‚ = 1170, Ztracen‚ = 0 (ztr ta 0%),

Pýibli§n  doba do pýijetˇ odezvy v milisekund ch:

    Minimum = 7ms, Maximum = 29ms, Pr…mŘr = 8ms

Thumbs up Thumbs down

23

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

ok.
v configu zadny zhuverilosti nevidim.
spojeni na server v malych objemech (ping) vypada vyborne

takze zbyva zkusit 2 veci.
1. ve hre si zapni net_graph 3 a pri hre se divej na fps, loss a choke. dej nam vedet potom o extremnich hodnotach. (maxima, minima, cca prumer)
2. zkusit na server odeslat vetsi objem dat. da se to pres ping ale ted si nevybavim presny parametry. zkus zatim bod 1. a pak si to kdyztak najdu pro bod 2.

Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat! by Albert Einstein

24

Re: CS1.6 Problém / Cl_FlushEntityPacket

Co používáš za antivir? Vypni jeho rezidentní funkci, případně zkus úplně odinstalovat a pak to ozkoušej.

Thumbs up Thumbs down