1

Téma: Counter-Strike:Global Offensive číslo 2

Je 22:22 a já si přeju, aby zítřejší double rande (jedno odpoledne a jedno večer) dopadlo tak jak mělo a já nebyl totálně na sračku, mohl se v pátek pohybovat jako normální člověk a né jako naprcanej kačer.

Mentalita lidí alias BRAIN každý si předtím představí různé věci. Já třeba si pod BRAIN-em představim, nebrečící děcko, které přemýšlí než udělá nějakou akci.
Např.: Jestli na plantu je 4x za rohem a 4x ho vyndaj a on si tam stoupne po 5. tak jdu mlátit o zeď hlavou, protože na na moji otázku, která zněla "Proč tam chodíš, když o tobě ví? Tak si stoupni třeba někam do Narnie, ale né na to samé misto." dostanu odpověď: "Po 5. mě tam určitě už čekat nebudou!" ... to je příklad NO-BRAIN.

Ale pojďme se vrátit nebo mi gumoví medvídci umřou dřív než toto sepíšu.

Mapy jsou malé a rychlé. Spousta 1.6kařů, ale opravdu spousta (i já) nevyužívá různých zkratek (=>např. na D2 na středu je krabice, na kterou se v 1.6 nedá skočit v GO ano a jakožto správnej stařešina to obíhám jak retard, zvyk je zvyk tongue) ví se o tom, ale těžko se to tak dělá. Naproti tomu na B, jsou vrata otočený, takže vidíte krásně do plantu a do zádu do zahrady (=> to naopak využívám s velkou radostí big_smile, nepotěší vás nic víc než to, že plantujici hrač, si myslí jak si to položí a poběží si kempit avšak vy/já vyběhnete a dáte si ho jako desert po babičtině obídku).
Dále tu máme různé výklenky, oblé rohy, málo neviditelných textur, apod. takže se dá flash nebo smoke tak krásně poodrazuje a vybouchne tak, jak vy potřebujete. Je to naprosto něco jineho oproti ploche 1.6.

Jsem sice na kozate, ale 1.6 je prostě miláček a GO je takove trochu... no nebudem to raději srovnávat nebo se sebe začnu ptát, proč to hraju.

Na longu mapě D2 existoval 1-2 úhly perfektní úhly pro hození smoku do mezery, aby CT z CT spawnu neviděli probíhajícího T. V CSGO jich je asi 6, ale používají se hlavně 2, které opravdu dopadnou tak, že neni potřeba víc smoke pro zakrytí cesty.

Dále FLASHE.
1.6 full flash= mlíko jako od kravičky
1.6 half(poloviční) flash= lehce bílá obrazovka(víceméně to nevadilo, pokud jste měli dobrý postřeh a nastaveny monitor)

Tady, když chytnete full flash tak chytnete naše MLÍKO a VYFOTÍ se vám "screen". Takže je to velice dobře účinná věc.
Oproti tomu half flash (když se stačíte otočit) tak se vám to vybělí jako v 1.6, ale neni to nijak hrozné, ale hrozné je to, že na 2-3s máte ten drbnuty screen a jste tak zmatení, jako *** (barvu si doplňte) na úřadu práce.

Když hodíte flash a nevyběhnete hned po tom, co to bouchne tak už tam raději ani nechoďte, lidem, který to opravdu žerou se rozkoukaj rychleji než čerstvě propuštění po amnestii.
Hodně se stává (v mém kolektivu ne, ale myslim nějaky FF mix, compativ[okterém se budem bavit později]), že to prostě hodí jen tak a čekaji 3s během, kterých se rozhodují, jestli mají běžet nebo ne.

Compativ je hraní 5v5, které je vyhledáváno pomocí matchmakingu od Valve, kde se da nastavit velikost pingu a mapy.

Ještě ke granatum... házení granatu, je naprosto jine, nemůžete spolehát na pixeli, protože občas nějaké rohy mají jednu specialitku jménem NEVIDITELNÁ STĚNA, přes kterou vy projdete, ale granat tam nehodíte ani kdybyste na ten granat dali Justina Biebra nebo jak se ta tepelná duha jmenuje. Opravdu doporujučuji si jen tak jít na server a házet si tam granaty sem a tam.

HITBOX!(HB)
NEJVÍCE řešitelné téma na všech forech.
Že je ovliněno "rate" je doufám jasné, podle kterých se vám nastavuje cl_interp x.xx .
Jak jsem psal v předchozím článku-blog (http://forum.soe.cz/viewtopic.php?id=3788 nastavení rate 1.6). Tak hitbox 1.6 byly celkem velke kostky (http://www.5eplay.com/uploadfile/2012/0322/20120322045503927.jpg takto nějak, činsky server RUDA barva big_smile)
zde je ukázka z CSS a CSGO hitbox (http://www.sk-gaming.com/content/52437-CSGO_Hitboxes_explained ) jinak v článku je napsáno zkráceně " CSS HB jsou větší než v CS1.6. CSGO má o něco menší velikost HB než v předchozích všech verzích"
To znamená, že můžete se s enemy líbat klidně až s jazykem na mandlích a stejně vytáhnete pistolky, protože ani jeden nechcípne a budete mít ještě ke všemu 100HP.
Z mých zkušeností, to záleží, jakou má hra zrovná náladu. Někdy dváte hlavy jedna radost a v jindy jste rádi, že ho aspon hitnete. Ty HB jsou opravdu malé a neni opravdu sranda trefit z bohu nebo ze zadu hlavu. Ta hlava se ještě při pohybu trochu kýve takže to fakt neni tak lehké.

PING
Takže mám net od O2... jestli nějakej pracovník O2 pro Jihočeská kraj nebo má sem nějaky prsty... tak mi koukej zařídit lepší net nebo tu krásnou zrzku, co je v Mercury asi poprosim, aby se došla ke mě domů přesvědčit, jak ten internet stoji za shit!.
Zde není možné poznat ( čísla vidíte, ale myslim ovlivnění hry;aspoň pro mě) zda mám ping 6 nebo 60, je to naprosto stejné. Okolo 80-100 se to začíná jemně trhat a v při 250 si nabijím gun 2x, kdybych náhodou zapoměl... sklérotik. Jinak ten ping, je zde řešen mnohem líp než v 1.6. V 1.6 by jste si s pingem 80 mohli dělat tak nosiče zbraní, lidský štít a hrát si na Lollobrigidu.

Takže jsme rychle prošli nějakyma problémama, co jsem řešil hlavně v 1.6 a na závěr jeden krásný citát od mého přítele a spoluhráče Ladislav "sbtgE" Jacho : "Aj tak je to činska hra, tu je možne všetko"

Příště scéna,top teamy ve světě, liga u nás dál mě nic moc nenapadá a začne to být nudné. Takže, kdo nehodí hate nebo like má u mě černej bod. A klidně piště, co chcete. Dema, screeny, linky na servery, portály, cokoliv smile. Ale nikomu nebudu dělat společníka na noc -_- . Já vás nekousnu... pokud neprovokujete.

Aby člověk mohl, aby se odvážil říkat velké pravdy, nesmí záviset na svém úspěchu.

Thumbs up +4 Thumbs down